André Ayew: "Ik ben trots op het team en de supporters van NAC"

Andre Ayew
Andre Ayew Foto: © BSR Agency

NAC Breda stevent hard af op directe degradatie uit de Eredivisie. Met nog twee wedstrijden te gaan bedraagt de achterstand zes punten en zes doelpunten op de eerstvolgende concurrent, maar desondanks blijft André Ayew geloof houden in een wonder.

Waar hij dat vertrouwen uit put? "Tegen Utrecht speelden we solide", vertelt Ayew in BN DeStem. "Tot de rode kaart hadden we de controle. Dat is precies wat we wilden. Via Lewis (Holtby, red.) en mij bereikten we de vleugels. We kregen kansjes in de eerste helft, zij hadden er helemaal geen. Als ik zie hoe we presteerden, verdienden we een beetje geluk aan onze zijde. Maar we geven niet op."

"Zolang er hoop is, gaan we door. Zo doe ik dat al heel mijn leven en carrière. Ik laat me nooit van mijn stuk brengen", gaat de ervaren spits verder. Ondanks dat NAC een wonder nodig heeft om directe degradatie te ontlopen, blijft Ayew geloof houden. "Ik ben trots op het team en de supporters."

"Ik ben blij om hier te zijn en ik heb nergens spijt van, wat er ook gebeurt. We moeten kalm blijven, kijken wat er elders gebeurt en blijven presteren zoals we tegen Utrecht deden. Als we als team beter presteren, is dat op individueel vlak ook makkelijker", aldus Ayew.

Lees meer:
0 reacties