'Het zou mooi zijn als we een gat met NAC Breda kunnen slaan''

De Graafschap is momenteel de grootste concurrent van NAC Breda in de strijd om handhaving. De ploeg van Henk de Jong neemt het zondag op tegen FC Utrecht.

"Het zou mooi zijn als we een gat met NAC Breda kunnen slaan", begint De Jong tegenover De Gelderlander. "Iedereen is weer fit. Ik ben heel tevreden over hoe we het tegen NAC hebben gedaan. Daar willen we nu op voortborduren."

De Jong kent de krachten van FC Utrecht. "Ze zijn gevaarlijk in de omschakeling en met vrije trappen. Maar als wij dat onder controle krijgen, liggen er zeker kansen om te winnen", vervolgt De Jong. "Thuis kunnen wij iedereen verslaan."

Lees meer: