Hoefkens strijdbaar na degradatie met NAC: "Ik ben uit op revanche"

Carl Hoefkens
Carl Hoefkens Foto: © BSR Agency

Hoofdtrainer Carl Hoefkens heeft uitgesproken dat hij vol vertrouwen doorgaat bij NAC Breda in aanloop naar het nieuwe seizoen in de Keuken Kampioen Divisie.

De Belgische oefenmeester voerde de afgelopen weken meerdere intensieve gesprekken met de clubleiding, waarin zowel de sterke als zwakke punten van het afgelopen seizoen uitvoerig zijn besproken. Ondanks de teleurstellingen van het voorbije voetbaljaar richt Hoefkens zijn blik nadrukkelijk op de toekomst. De trainer benadrukt vastberaden te zijn om met NAC terug te keren naar de Eredivisie.

Hoefkens kijkt strijdlustig vooruit: "Maar ik ben een vechter, iemand die uit is op revanche en die er alles aan wil doen om met deze club terug te knokken. Ik voel in de uitgebreide gesprekken met de directie ook veel vertrouwen vanuit NAC. En dat gevoel is geheel wederzijds. Ik ben nog niet klaar bij NAC. Ik wil samen met alles en iedereen die bij NAC betrokken is terugvechten en strijden om promotie", stelt hij op de officiële website van NAC Breda.

Lees meer:
0 reacties