Kenneth Perez fileert NAC'ers: "Gedragen zich als volslagen gekken"

NAC Breda heeft maandagmiddag het duel tegen SC Heerenveen uitgespeeld en ook gewonnen. De ploeg van trainer Carl Hoefkens heeft echter niet veel meer aan de punten, want door de uitslagen op de andere velden was de degradatie zondag al een feit.

"Ze hebben wel voor strijd en passie gestaan, maar dan zonder hoofd. Ze voetballen als kip zonder kop", stelt Kenneth Perez vast in Dit was het weekend van ESPN. De Deen heeft zich gestoord aan het gedrag langs de Bredase lijn. "Hoe moeten zij het hoofd koel houden om iets tactisch te zien? Ze gedragen zich als volslagen gekken. Het is een trend. Volslagen imbecielen langs de kant. Het wordt ook allemaal gedoogd."

Marciano Vink is van mening dat er onverstandig transferbeleid is gevoerd in het Rat Verlegh Stadion. "Het is best een foute keuze geweest om in de winterstop met die oudjes aan te komen", haakt de voormalig voetballer in. "Met Ayew en noem maar op."

"Je wil eigenlijk mensen die, al is het maar dertig of twintig procent, het karakter hebben van Boy Kemper", vervolgt hij. "Ik heb dat bij Holtby en al die anderen geen één wedstrijd gezien. Dat is wel jammer, want ze nemen wel misschien iemand anders zijn plek in", aldus Vink.

Lees meer:
0 reacties