Lewis Holtby met NAC mee naar de KKD? "Ik denk er zeker over na"

Lewis Holtby
Lewis Holtby Foto: © Pro Shots

Een van de grote verassingen van de zomertransferwindow wat de komst van Lewis Holtby naar Breda. De Duitser tekende een contract voor twee jaar. Maar gaan we hem ook zien in de Keuken Kampioen Divisie?

"Ik denk er zeker over na", zegt Holtby tegenover BN De Stem. "Er zal een lang gesprek gevoerd moeten worden met iedereen. Je weet niet wat er hier gaat gebeuren. Wanneer dit gebeurt, voelt het voor clubs altijd als een aardbeving. De komende twee weken zullen we zien wat de club wil met de spelers en de coaches. Er zal veel gepraat worden."

De middenvelder vindt het te vroeg om een voorschot te nemen op een vertrek. Eerst wil hij de plannen van de club aanhoren. "Een team dat zich handhaaft, zal makkelijker knopen doorhakken. Dit is een ander scenario. Dit betekent veel voor de club. Veel posities zullen onzeker zijn."

"Ik word 36 en heb twee kinderen. Er is veel om over na te denken. Maar ik heb natuurlijk een contract. Er is een scenario waarin ik zeker kan overwegen om door te gaan. Maar je weet het nooit. Ik moet er met mijn familie en de club over praten. Wat willen zij?", aldus Holtby.

Lees meer:
0 reacties