Mijnans baalt van gelijkspel tegen NAC: "Dat is gewoon niet goed"

Sven Mijnans schiet tegen NAC Breda
Sven Mijnans schiet tegen NAC Breda Foto: © BSR Agency

NAC Breda nam zondag met een gelijkspel afscheid van de Eredivisie. Op bezoek bij AZ eindigde het duel in 3-3. Na afloop stond Sven Mijnans namens AZ voor de camera van ESPN.

"Ik denk dat we heel goed begonnen. Als je twee goals maakt, dan is dat een goed begin en wil je daarin uitbouwen. Dat lukte niet. Op een gegeven moment kregen we er amper druk meer op. We gaven het initiatief weg", zegt Mijnans. Hij baalt van de remise: "Als je ziet hoeveel gevaarlijke momenten wij nog weggeven, dat is gewoon niet goed."

"Het is heel zuur. Je moet misschien niet te negatief eindigen in zo'n weekend, want het is vakantie. Maar het is wel jammer", zegt de middenvelder. 

Lees meer:
0 reacties