NAC-fans blijven verlengen massaal ondanks degradatie: "Ongekend"

NAC-fans in het Rat Verlegh Stadion
NAC-fans in het Rat Verlegh Stadion Foto: © Pro Shots

Liefst 13.473 NAC-fans hebben hun seizoenkaarten inmiddels verlengd. Slechts een kleine 500 supporters haken af, ondanks dat NAC gedegradeerd is. 

"Een ongekend laag aantal na een degradatie", laat een woordvoerder van de club weten tegenover De Brabander. "We verwachten dus volle bak richting de KKD te gaan en zijn ontzettend trots op de loyaliteit van de achterban", aldus NAC.

Later deze week, op donderdag 4 en vrijdag 5 juni, vinden de verplaatsdagen plaats. Tijdens deze periode kunnen mensen van plek in het stadion wisselen. 

Lees meer:
0 reacties