Nieuwe samenwerking NAC: ''Twee mooie partijen met een behoorlijke impact in de regio''

NAC Breda is wederom een samenwerking aangegaan met Jumbo Foodmarkt. Beide partijen werkten sinds 2013 al op verschillende gebieden samen en de overeenkomst wordt nu uitgebreid en in een nieuw jasje gestoken. De voetbalplaatjesactie van NAC zal in januari een vervolg krijgen.

"Jumbo Foodmarkt en NAC zijn de afgelopen jaren al een goede combinatie gebleken", zegt algemeen directeur Justin Goetzee op de officiële website van NAC Breda. "Het zijn twee mooie partijen met een behoorlijke impact in de regio en we kunnen elkaar daarin flink versterken. De verzamelkoorts die afgelopen januari losbrak met het NAC plaatjesboek bewijst dat nog maar eens. Wij zijn dan ook verheugd met deze hernieuwde samenwerking."

Ook Jumbo is blij met de hernieuwde samenwerking. "Het is van het begin af aan de intentie geweest om door het leven te gaan als goede buren. Dat deze lijn ook dit seizoen weer kan worden doorgetrokken is erg mooi. Wij streven naar een langdurige samenwerking met NAC, die los staat van de prestatiecurven van de club, en kijken er naar uit om samen nieuwe activiteiten te gaan organiseren in de toekomst", aldus manager operatie en processen van Jumbo René van Schijndel.

Lees meer:
0 reacties