Van Hooijdonk kijkt uit naar De Kuip: "Kansen liggen er zeker"

Sydney van Hooijdonk
Sydney van Hooijdonk Foto: © BSR Agency

Na een intensieve voorbereiding begint NAC zaterdag aan de eredivisie met een duel in De Kuip. Voor spits Sydney van Hooijdonk wordt het een bijzondere wedstrijd, met een persoonlijke link naar Feyenoord.

"Het is sowieso mooi om in De Kuip te spelen", zegt hij tegenover BN DeStem. "De mooiste van Nederland, denk ik."Van Hooijdonk gelooft dat NAC kansen heeft tegen de landskampioen. 

Hij voelt zich bovendien goed voorbereid. "De hele voorbereiding meedraaien en toeleven naar de eerste wedstrijd, dat was heel lang geleden."

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties